حضور موفق شرکت دانشبنیان دیجی خودرو در اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»
تاریخ انتشار : 2 سال پیش
جعفری: ما در نمایشگاه اتومکانیک سپاس توانستیم ۱۴۰۰ کاربر جدید به اپلیکیشن خود اضافه کنیم.
مهندس جعفری در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به برگزاری نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: برگزاری چنین نمایشگاههای تخصصی برای مکانیکها را بسیار مغتنم میدانم و خوشحالم اعلام کنم در طول نمایشگاه بیش از ۳۵۰۰ کاربر وارد اپلیکیشن دیجی خودرو شدند که از این تعداد ۱۴۰۰ کاربر از طریق نمایشگاه و ۳۵۰ کاربر در غرفه دیجیتال خودرو اپلیکیشن ما را نصب کردند.
مدیرعامل شرکت دانشبنیان دیجیتال خودرو در خصوص این شرکت گفت: سال ۱۳۹۹ این شرکت تاسیس شد که هدف آن آموزش، پشتیبانی و فروش تجهیزات فنی و برقی خودرو است. ما در دیجی خودرو در ابتدا آموزش رایگان ارائه میکنیم و پس از آموزش دانشپذیران با اعتمادی که به شرکت دارند، تجهیزات مورد نیاز خود را نیز خریداری میکنند.
جعفری با اشاره به اینکه تنها شرکت دانشبنیان در این بخش از اقتصاد است، گفت: در حال حاضر روی اینترنت اشیا در حال فعالیت هستیم و هدف ما در این حوزه، اتصال خودرو به سامانه و ایجاد پرونده الکترونیکی در فضای ابری اپلیکیشن و تسهیل در ارتباط گیری است.
این غرفهدار در نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس با اشاره به هدفهای خود گفت: هدف اصلی ما در کنار ارائه تجهیزات بهروز همچون دیاگ، انژکتور شور، تست ECU، تست سیمکشی همچنین بردها و کانکتورها و قطعات دیجیتالی وارداتی، آموزش سراسری تعمیرکاران و هوشمندسازی این بخش از خدمات خودرویی است.
جعفری با اشاره به فروش اپلیکیشن دیجی خودرو به عراق گفت: ما توانستهایم فاصله میان تعمیرکاران و علم روز تعمیرگاهی را کم کرده و با تهیه نقشه خودرو و در اختیار قرار دادن آن در اختیار تعمیرکار گام بلندی برداریم و مهمترین چالش در این راه متاسفانه عدم رقابت سالم در بازار تجهیزات تعمیرگاهی است.
مهندس جعفری با اشاره به نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: برگزاری چنین نمایشگاههای تخصصی برای مکانیکها را بسیار مغتنم میدانم و خوشحالم اعلام کنم در طول نمایشگاه بیش از ۳۵۰۰ کاربر وارد اپلیکیشن دیجی خودرو شدند که از این تعداد ۱۴۰۰ کاربر از طریق نمایشگاه و ۳۵۰ کاربر در غرفه دیجیتال خودرو اپلیکیشن ما را نصب کردند.
تگ ها :
نظرات کاربران :